زنگ انشاء
نیکان
دو سال پس از حماسه 9 دي 88 و در حالي كه سخنراني‌ها، كتاب‌ها، تحليل‌ها و ناگفته‌هاي زيادي در مورد ابعاد اين حماسه بيان شده است، شش تن از علماي برجسته نظرات خود را به‌صورت كوتاه در اين زمينه بيان كردند که تصاویر آن را میتوانید ببینید.

 

بسمه تعالي

نهم دي روز عظمت اسلام بود روز عنايت حضرت سيد الشهدا (عليه السلام) به اين مملکت بود روزي که عاشوراي امام حسين عليه آلاف التحيه و الثناء‌ الهام بخش حرکت عظيم امت مومن اسلامي و موجب ياس دشمنان دين و نظام اسلامي گرديد.

محرم الحرام 1433 حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی «مدظله العالی»

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

نظام‌ها مثل علوم اصول موضوعه دارند که پايه نظام متکي به آن است و همانگونه که اصول موضوعه علوم مستغني از انيات است اصول موضوعه نظام کلمه الفضل نظام است ولايت فقيه در نظام کلمه الفصل است و اعضاي شوراي نگهبان در اصول موضوعه نظام است و تشکيک در احکام آن‌ها زاويه گرفتن از اصل نظام است مسئله طرح تقلب و عدم اکتفاء به نظر شوراي نگهبان موجب حذف طراحان از اصل نظام گرديد و السلام.

محي الدين حائري شيرازي

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

يوم الله 9 دي روزي بود كه بار دگر ملت شريف ايران اسلامي تعهد خويش را به مقام ولايت در معرض ديد جهانيان گذاشت تا كه بدانند همه بر بيعت خويش با مقام عظمي پايدار و پايبندند.

موفق به رضاي الهي باشيد

مرتضي آقاتهراني

 

 

بسمه تعالي

انقلاب اسلامي ايران، پديده ايي الهي و نوري است که خاموش نمي‌شود. توطئه مخالفان و معارضانش بر خودشان باز مي‌گردد و در چاه خود ساخته مي‌افتند. نورانيت اين نظام اسلامي پايدار است با تدبير رهبري ولي فقيه، اراده مستحکم مردم و آبياري انقلاب اسلامي با خون شهيدان.

تجلي بارز اين گفته در نهم دي ماه 1388 شمسي روز پايداري و بصيرت بر دنياي معاصر آشکار گرديد.

عبدالحسين خسرو پناه

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

حادثه عظيم نهم دي ماه جلوه‌اي از فروغ بي منتهاي عاشورا بود که بر اعماق جان عاشورائيان تجلي کرد و در چهره بصيرت موضعگيري و صف آرايي مجدد در مقابل فتنه پيچيده‌ي جبهه استکبار جهاني که با همکاري سکولاريستهاي تماميت خواه انجام مي‌گرفت ظاهر گرديد.

سيد محمد مهدي ميرباقري

 

 

نهم دي روز قدرنمايي حسين بن علي (عليه السلام)

نهم دي تجلي بصيرت و فداکاري مردم تربيت شده در مکتب عاشورا

نهم دي تداوم پيروزي‌هاي مداوم عاشورا در طول تاريخ تا وصول به پيروزي نهايي ظهور.

مهدي طائب

 

 

منبع:

www.rajanews.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: